ul. Bolesława Prusa, 24-100 Puławy

Reklama typu outdoor najskuteczniejszą odmianą reklamy – zobacz w jaki sposób to zrobić najskuteczniej

Outdoor, zatem reklama outdoorowa, to najstarsza jak też najbardziej popularna forma promocji, bazująca na wizualnej prezentacji treści oraz gwarantująca wielką częstość kontaktów z kampanią marketingową. Reklama outdoorowa wykorzystuje wyraziste symbole jak też proste komunikaty, które upraszczają identyfikację marki.

Reklama typu outdoor działa 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, bez opcji wyłączenia. Jej cechą jest stała widoczność, brak deklaratywności (nie trzeba przykładowo włączać telewizora lub sięgać po gazetę) a także wysoki zwrot z inwestycji.

telebimy w mieście

Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com

Atuty reklamy typu outdoor: Szeroki zasięg – outdoor spostrzegają wszyscy przemieszczający się po mieście, poza domem czy biurem konsument jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt ze środowiskiem, kieruje uwagę na akcentowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do przegapienia, powtarzający się kontakt (polecamy http://nota-bene.com.pl/) odbiorcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat świetnie eksponuje markę, artykuł, usługę, do jakich przyciąga kolorem, kompozycją, pomysłem czy też naturalnością i jasnym przekazem. Efektywność – dzięki instrumentom pozwalającym planować kampanie dla wyselekcjonowanej grupy docelowej. Duża częstotliwość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tejże samej kampanii przekaz reklamowy jest przez nabywcę z łatwością zapamiętywany. Długotrwałe działanie – reklama zauważalna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Niskie koszta dotarcia do ewentualnych klientów w porównaniu do innych klas mediów.

Brak deklaratywności – odbiorca reklamy typu outdoor, aby ją ujrzeć, nie musi kupować gazety, włączać telewizora czy mieć dostępu do sieci internetowej. Znaczny zwrot z inwestycji – według badań każda ulokowana w outdoor złotówka zwraca się niemal trzykrotnie

Firma Medas-Media

Autor: http://www.freeimages.com
Źródło: http://www.freeimages.com

Doba mediowa jest to całkowity czas określony na konsumpcję mediów ogółem w przeciągu dnia. Człowiek spędza nieomal cały czas życia w towarzystwie publikatorów. Reklama zewnętrzna ma w dobie mediowej niezmiernie duży, 20-procentowy udział.

Jeśli poszukujesz podobnych informacji na opisywany temat, to również rzuć okiem na dyplomy karate pokrewne materiały, które podnoszą tę kwestię.

Jak znaleźć dobre miejsce na naszą reklamę zewnętrzną? Oczywiście z pomocą internetu. Starczy kiedy w przeglądarkę wpiszemy frazę: telebimy Kujawsko-Pomorskie bądź – bardziej szczegółowo – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: zobacz tutaj.