
Atuty reklamy typu outdoor: Szeroki zasięg – outdoor spostrzegają wszyscy przemieszczający się po mieście, poza domem czy biurem konsument jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt ze środowiskiem, kieruje uwagę na akcentowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do przegapienia, powtarzający się kontakt (polecamy http://nota-bene.com.pl/) odbiorcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat świetnie eksponuje markę, artykuł, usługę, do jakich przyciąga kolorem, kompozycją, pomysłem czy też naturalnością i jasnym przekazem. Efektywność – dzięki instrumentom pozwalającym planować kampanie dla wyselekcjonowanej grupy docelowej. Duża częstotliwość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tejże samej kampanii przekaz reklamowy jest przez nabywcę z łatwością zapamiętywany. Długotrwałe działanie – reklama zauważalna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Niskie koszta dotarcia do ewentualnych klientów w porównaniu do innych klas mediów.

Doba mediowa jest to całkowity czas określony na konsumpcję mediów ogółem w przeciągu dnia. Człowiek spędza nieomal cały czas życia w towarzystwie publikatorów. Reklama zewnętrzna ma w dobie mediowej niezmiernie duży, 20-procentowy udział.
Jeśli poszukujesz podobnych informacji na opisywany temat, to również rzuć okiem na dyplomy karate pokrewne materiały, które podnoszą tę kwestię.
Jak znaleźć dobre miejsce na naszą reklamę zewnętrzną? Oczywiście z pomocą internetu. Starczy kiedy w przeglądarkę wpiszemy frazę: telebimy Kujawsko-Pomorskie bądź – bardziej szczegółowo – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: zobacz tutaj.