ul. Bolesława Prusa, 24-100 Puławy

Reklamy wielkoformatowe w połączeniu z innowacyjnymi pomysłami na przedstawienie graficzne mogą przynieść dobre rezultaty.

Profesjonalne zorganizowanie działań przedwyborczych zmusza aspirującego do wykorzystania środków, które polepszą skuteczność jego przedsięwzięć. Dające dobre wyniki w tej kampanii będzie wykorzystanie afiszu, billboardu czy innego typu promocji zewnętrznej jak choćby banneru. Afisz jest pierwszym ze szczególnie tradycyjnych środków rywalizacji przedwyborczej.

X-baner reklamowy

Autor: banery-druk.net
Źródło: banery-druk.net

Zanim kandydat postanowi o druku plakatu w konkretnym formacie, musi wcześniej wiedzieć, gdzie będzie on umieszczany. Zbyt duży lub (do sprawdzenia na tej stronie) zbyt podłużny plakat, może po zawieszeniu stać się mało przejrzysty. Należy zaznaczyć, że warto uiścić opłatę za ekspozycję plakatu niż wieszać go na bezpłatnych słupach ogłoszeniowych, dlatego, że trwałość na opłaconych słupach jest dużo większa .

Z powodzeniem plakat kandydata warto przenieść na twardy brystol i umieścić na słupach elektrycznych, oczywiście po uprzednim dokonaniu opłaty. Dobrym miejscem może być okno wystawowe. Z reguły im mniejsza gmina tym prościej przekonać sprzedawcę do darmowego powieszenia plakatu. Batalię wyborczą, inaczej prowadzi się w stolicach województw a inaczej w małych miejscowościach i na wsi.

Dawniej fachowcy od kampanii wyborczych, zabraniali aspirującym rozwieszania bilbordów. Obecnie, narzędzie to zrobiło się wszechobecne i jest bardzo efektywne w kampanii wyborczej i gwarantowanym narzędziem reklamy, zwłaszcza w wielkich aglomeracjach.

Na na terenach wiejskich i w małych miasteczkach, billboardów raczej się nie spotyka a jeśli je zobaczymy to tylko na stacjach paliw lub (http://poradnik.wfirma.pl/-jak-zarabiac-w-domu) przy zjazdach z drogi krajowej. Bannery to narzędzie kampanii wyborczej, którego nie zastąpi ani billboard ani plakat. Jest szczególnie niezawodny w miejscowościach o przeciętnej liczbie ludności. Zobacz: banery-druk.

fotografia reklamowa

Autor: Elvert Barnes
Źródło: http://www.flickr.com

Reklamy wielkoformatowe z postacią kandydata, można umieszczać na nieruchomościach w atrakcyjnym miejscu, u przyjaciół lub innych miejscach wypożyczonych od ich zarządców. Jest łatwy w montażu i z łatwością zdejmiemy go po po wyborach. Produkcja tej formy reklamy oraz koszty wydzierżawienia powierzchni, pod zawieszenie banneru jest dość tanim przedsięwzięciem.