ul. Bolesława Prusa, 24-100 Puławy

Kreowanie marki oraz budowanie wizerunku firmy

Jak może nam pomóc Internet do działań promocyjnych firmy? To pytanie nasuwa się każdej, zorientowanej na osiągnięcie sukcesu firmie. Sieć internetowa, jako największe okno na świat jest dziś błyskawicznie rozwijającym się medium, koncentrującym uwagę odbiorców w różnym wieku, o niezwykle zróżnicowanych wymaganiach i zainteresowaniach.

Umowa biznesowa

Autor: Startup Registry
Źródło: http://www.flickr.com
Z tworzeniem, propagowaniem i kodowaniem marki w świadomości użytkowników sieci, silnie łączy się pojęcie marketingu internetowego. Najprościej mówiąc jest to używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr tudzież usług. Internetowe narzędzia marketingowe, np. poczta elektroniczna oraz listy wysyłkowe, reklama online, biuletyny elektroniczne itp. umożliwiają bardziej interaktywną komunikację niż tradycyjne metody promocji. Z tej przyczyny procesy jakie wchodzą w działania e-marketingu prowadzą do ewolucji i stopniowego rozwoju przedsiębiorstwa w Internecie.

Doskonałe wyniki możemy zaobserwować jednak w momencie, gdy jednocześnie promuje się oraz sprzedaje produkty w sieci. E-marketing jest bowiem konsekwencją połączenia nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz pewnych klasycznych reguł reklamy. Do narzędzi internetowych, które wspierają i jednocześnie budują e-marketing można zaliczyć także reklamę banerową – formę trafną, widoczną, która często jest odnośnikiem do strony promowanego produktu

Znaczącym elementem będzie strona wizualna posiadanej strony www. Na ogólny przekaz ma wpływ zarówno grafika, jak i treść wykorzystana na stronie (porównaj – agencja pr). Jednakże pierwsze wrażenie często odgrywa kluczową rolę. Dlatego kluczową sprawą jest odpowiednie opracowanie serwisu: jego przejrzystość i prosta obsługa.

Na kreowanie wizerunku w cyberprzestrzeni składa się wiele składników, które razem zastosowane przyczyniają się do zwiększenia skuteczności wszystkich działań reklamowych. Reklama przy pomocy Internetu to szeroki wachlarz komunikacji z Klientem oraz znaczne obniżenie kosztów obsługi. W dobie postępującego rozwoju technologicznego nie jesteśmy w stanie efektywnie budować świadomości własnej marki bez udziału sieci.