Programy lojalnościowe i partnerskie ograniczają znaczenie ceny, umożliwiają zredukowanie przyznawanych rabatów i tworzą barierę dla rynkowych rywali. Wdrożyliśmy setki tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe sklepów, hurtowni, banki, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych. Prowadzimy również wewnątrz firmowe programy motywacyjne dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie, przedstawicieli handlowych, dealerów i dystrybutorów.
Do naszych plusów należą: korzyści skali i optymizacja kosztów, unikalne na krajowym rynku know-how, oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki produktów premiowych, obsługa prawna i podatkowa. Zapewniamy pewność i komfort współpracy z ekspertami oraz całościową obsługę prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, obejmującą m.in. profesjonalne wsparcie prawne i podatkowe, tworzenie dokumentów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.
Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najcięższych etapów wdrożenia (ciąg dalszy tego materiału APOGIT) programu.

W istotnej części przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs przynoszą zamierzony, długoterminowy efekt i cementuje więzi z jego podmiotami. Dlatego zbudowaliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę wszystkich faz logistyki: wybór nagród, nabycie, magazynowanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Stała, regularna od lat współpraca z najlepszymi producentami i dostarczycielami pomaga zagwarantować dostępność wielu dokładnie wyselekcjonowanych typów nagród i zredukować koszty ich nabycia i logistyki.
Wychodzimy z założenia, że istotą pakietu lojalnościowego nie ma być jedynie wyścig po trofea. Oprócz zwiększenia sprzedaży ważną rolę ma w tym miejscu tworzenie relacji marketingowych. Taka działalność staje się punktem startowym do komunikacji, a segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, styl życia, gusta, historię relacji, umożliwia idealny dobór środków motywacji. Na podstawie naszych badań zadowolenia i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, w których premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, ale także wartości dodane, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Relacje oparte na takich podstawach owocują niezwykle mocną lojalnością.
Więcej na