ul. Bolesława Prusa, 24-100 Puławy

Jak zorganizować profesjonalnie szkolenie?

Dzisiaj niemalże wszyscy ludzie chcą się szkolić. No co jak co, lecz generalnie to sytuacja jest taka, że jeżeli mądrze jakiś człowiek podchodzi do swojej kariery pracowniczej, nigdy nie będzie we wszystkich przypadkach rezygnował ze szkolenia. Zresztą nierzadko pracodawca wysyła na szkolenie, zatem jakby nie patrzeć nie ma innego wyjścia.

Szkolenia dla firm

Autor: tec_estromberg
Źródło: http://www.flickr.com

Bardzo dobrze, iż takie szkolenia są coraz powszechniejsze, ponieważ jedną z głównych bolączek naszej gospodarki jest wciąż nie do końca wyuczona kadra pracownicza. Już aktualnie brakuje rąk do pracy – chociaż bezrobocie jest znaczące. To oznacza, że niestety co niektórzy ludzi nie posiadają odpowiednich kwalifikacji. Jednak akurat ten artykuł chciałby poruszyć takie kwestie jak badanie kompetencji albo reklama szkolenia…

Na pewno trzeba reklamować własne szkolenie. Oprócz najzwyklejszych sposobów reklamowania własnych szkoleń warto napisać o tych nieco mniej zwyczajnych. Np. tzw. reklama viralowa pod bardzo wieloma względami jest świetna. Można w sumie rzec, że najczęściej taka reklama daje niezły efekt. W szczególności, iż reklama (https://www.exact.net.pl/) jest sporym wydatkiem.

Reklama viralowa jest niemalże darmowa, no oby zdołała trafić do grupy, która nas interesuje. Wiadomo: jeżeli przykładowo organizujemy szkolenie dla biznesmenów, to zapewne akurat reklama viralowa nie da bardzo dobrego efektu. Taki target generalnie nie siedzi na Wykopie albo Kwejku. Inna kwestia, istotne jest to by ją omówić, to chociażby badanie potrzeb szkoleniowych – przydałoby się polecić je ekspertom od badań.

Sala konferencyjna

Autor: l4red0
Źródło: http://www.sxc.hu

Można powiedzieć, że takie badanie powoduje, iż no przynajmniej będziemy w stanie przekonać się dokładniej na jakie szkolenia jest aktualnie popyt. Takie szkolenie na które niemal nikt nie przyjdzie pewnie nie będzie radością – chcemy zorganizować je dla kasy, to oczywiste, że nie jesteśmy fundacją charytatywną.

Czyli porządna reklama takowego przeszkolenia, oprócz tego ponadprzeciętna jakość edukacji, interesująca tematyka, a bardzo realne, że ludzie będą z wielką chęcią chadzali na nasze szkolenia. No co jak co, ale na dobre szkolenia był i chyba zawsze będzie niemały popyt. Bo każdy chce być mądrzejszą osobą.