ul. Bolesława Prusa, 24-100 Puławy

Kojarzymy natychmiast – doskonała reklama graficzna

Jeżeli chcemy by nasza firma była dobrze kojarzona trzeba stworzyć spójny wizerunek własnej marki. Na tym dokładnie polega identyfikacja wizualna. Firmy wyróżniające się to te, które mają świetnych speców od kreowania wizerunku. Jeżeli chcemy żeby nasz pomysł świetnie się sprzedawał trzeba zadbać o to by logo naszej firmy było wyróżniające się. Poza tym, jeśli sprzedajemy filcowe misie, to nie wchodźmy w spółki z firmami sprzedającymi haki na połów wielkich ryb.

http://kolorama.com.pl/

Źródło: http://kolorama.com.pl/
Wizerunek firmy powinien być jednolity, dzięki temu firma będzie rzetelna dla konsumenta. Poza tym kolorystyka każdego typu reklam, czy etykiet musi być interesująca. Wybór czcionki czy to na etykiet (warte przeczytania)ę, jak też do broszury informacyjnej powinien być przemyślany. Jeden szczegół powinien natychmiast nasuwać na myśl naszą firmę.

W obecnych czasach najważniejsze jest to jak się pokażemy, czyli jak przedstawimy nasz produkt. Od tego, czy dana kolorystyka będzie kojarzyła się ludziom z naszym produktem dużo zależy. Dobrze jest też, kiedy poza interesującym logo i porządnym produktem konsument będzie kojarzył nas z wieloma pozytywnymi działaniami, na przykład z działalnością charytatywną.

Widzisz i wieszSą marki, których logo wskażemy bez czytania napisu na kolorowym obrazku. To mistrzowski przykład świetnej identyfikacji wizualnej. Wiadomo, że firmy te na taki sukces musiały pracować latami. Ale, co ważne widać, że spójna i dobrze dopracowana strategia przynosi wymierne rezultaty. Jeśli zależy nam na dobrej identyfikacji wizualnej to trzeba pamiętać, że nie jedynie logo i opakowanie produktu jest ważne. Wszystko, co jest powiązane z naszą firmą powinno być w odpowiednich barwach. Musimy mieć uzgodnione, jaki papier używamy do drukowania listów, jak zrobione są wizytówki osób dla nas pracujących. Wszystko powinno być dopracowane od ubioru personelu, przez wystrój firmy po sam wytwór, którym chcemy zawojować świat.

Jeżeli wszystko będzie ze sobą współgrać możemy być pewni, że nasza firma odniesie sukces. Jednak, jeśli sami nie za bardzo znamy się na tej pr-owej machinie warto mieć kogoś, kto wie jak wszystko dobrze w tej kwestii ogarnąć. Wiadomo, że zatrudnienie następnego pracownika jest związane z wydatkiem. Jednak w tym wypadku to lokata długoterminowa, która na pewno się nam zwróci. identyfikacja wizualna (ceny usług) powinna być priorytetem, jeżeli jesteśmy spółką, która stawia pierwsze kroki na rynku.