
Wiadomo, o oszczędzaniu! I to na każdym kroku. Weźmy przykładowo takie biuro, a raczej jego urządzenie. Nie musisz mieć tam piór ze złotymi stalówkami czy innych niezwykłych artykułów, na które nikt nie będzie zwracał uwagi. Urządź je w takim stylu, ażeby było solidnie, lecz i oszczędnie.
Jednocześnie, nieocenioną oszczędnością jest… czas. Jak mówi znane przysłowie: czas to pieniądz, pamiętajmy, by go zawsze dobrze wykorzystywać. Powinniśmy więc tak się zorganizować w biurze, ażeby wszystkie niezbędne materiały były na wyciągnięcie ręki. W razie gdy to zaniedbamy to za każdym razem będziemy musieli wychodzić do sklepu, gdy nieoczekiwanie skończą się na przykład spinacze do papieru. pamiętajmy więc, żeby planować, więc zakupy wcześniej, w tym samym momencie sprawdzajmy, w którym miejscu jest najbardziej korzystna dla nas cena.

Tak samo należy zadbać o prawidłową dokumentację każdego z dokumentów. Wiele z nich musimy przechowywać kilka lat. Należy mieć to na uwadze, bowiem może zdarzyć się sytuacja, że Urząd Skarbowy lub inna instytucja zwróci się do nas po jakieś stare dokumenty, jakie trzeba będzie przedłożyć… Jeśli nie będziemy mieli ich na stanie czekają nas nieprzyjemności. To bardzo ważne. Niektórzy bagatelizują tego typu problem aż do pierwszej kontroli jakiejś instytucji. Nie możemy tych spraw lekceważyć, w przeciwnym razie jeden dokument może zniszczyć naszą firmę.