ul. Bolesława Prusa, 24-100 Puławy

Tag: kampania

Działania PR

Każda firma powinna inwestować w poszerzanie wiedzy zatrudnionych osób. Zwykle zwraca się największą uwagę na departamenty sprzedaży, gdyż to w dużej mierze od nich zależy pomnażanie zysku firmy. Ostatnimi czasy jednak prezesi korporacji zaczęli zauważać możliwości w działach marketingu i public relations. To korzystna odmiana. W dobrze zarządzanej firmie te działy mogą w ogromnym stopniu przyłożyć się do powiększania zysków.

Identyfikacja wizualna i e-marketing – co warto wiedzieć

W dwudziestym pierwszym wieku marketing jest jednym z podstawowych czynników decydujących o rozwoju konkretnej marki bądź firmy. Jest silnie ważne, by konkretny produkt lub usługa były zauważone jak również zapamiętane poprzez możliwych klientów, a jest to oporne do osiągnięcia bez znajomości sztuki marketingu oraz promocji. Dlatego też nie bez przyczyny pojawia się tyle kursów , a także kierunków na uczelniach wyższych skupiających się na najróżniejszych jego aspektach.