ul. Bolesława Prusa, 24-100 Puławy

Tag: kampania

Działania PR

Każda firma powinna inwestować w poszerzanie wiedzy pracowników. Zwykle zwraca się największą uwagę na działy sprzedaży, bo to bezpośrednio od nich zależy zwiększanie zysku firmy. Ostatnimi czasy jednak właściciele przedsiębiorstw zaczęli dostrzegać możliwości w departamentach marketingu i public relations. To pozytywna odmiana. W dobrze prowadzonej firmie takie działy mogą w dużym stopniu przyczynić się do powiększania sprzedaży.

Identyfikacja wizualna i e-marketing – co warto wiedzieć

W dwudziestym pierwszym wieku marketing jest jednym z podstawowych czynników decydujących o rozwoju konkretnej marki bądź firmy. Jest silnie ważne, by konkretny produkt lub usługa były zauważone jak również zapamiętane poprzez możliwych klientów, a jest to oporne do osiągnięcia bez znajomości sztuki marketingu oraz promocji. Dlatego też nie bez przyczyny pojawia się tyle kursów , a także kierunków na uczelniach wyższych skupiających się na najróżniejszych jego aspektach.