Reklama typu outdoor najskuteczniejszą odmianą reklamy – zobacz w jaki sposób to zrobić najskuteczniej

Outdoor, zatem reklama outdoorowa, to najstarsza jak też najbardziej popularna forma promocji, bazująca na wizualnej prezentacji treści oraz gwarantująca wielką częstość kontaktów z kampanią marketingową. Reklama outdoorowa wykorzystuje wyraziste symbole jak też proste komunikaty, które upraszczają identyfikację marki.

Reklama typu outdoor działa 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, bez opcji wyłączenia. Jej cechą jest stała widoczność, brak deklaratywności (nie trzeba przykładowo włączać telewizora lub sięgać po gazetę) a także wysoki zwrot z inwestycji.

telebimy w mieście

Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com

Atuty reklamy typu outdoor: Szeroki zasięg – outdoor spostrzegają wszyscy przemieszczający się po mieście, poza domem czy biurem konsument jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt ze środowiskiem, kieruje uwagę na akcentowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do przegapienia, powtarzający się kontakt (polecamy notabene) odbiorcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat świetnie eksponuje markę, artykuł, usługę, do jakich przyciąga kolorem, kompozycją, pomysłem czy też naturalnością i jasnym przekazem. Efektywność – dzięki instrumentom pozwalającym planować kampanie dla wyselekcjonowanej grupy docelowej. Duża częstotliwość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tejże samej kampanii przekaz reklamowy jest przez nabywcę z łatwością zapamiętywany. Długotrwałe działanie – reklama zauważalna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Jeśli wykorzystana w tym materiale narracja do Ciebie przemawia, to zobacz tutaj (http://www.pizzeriabosca.pl/pizza-pradnik-bialy/) inne tego typu posty – one dotyczą analogicznej problematyki.

Niskie koszta dotarcia do ewentualnych klientów w porównaniu do innych klas mediów.

Brak deklaratywności – odbiorca reklamy typu outdoor, aby ją ujrzeć, nie musi kupować gazety, włączać telewizora czy mieć dostępu do sieci internetowej. Znaczny zwrot z inwestycji – według badań każda ulokowana w outdoor złotówka zwraca się niemal trzykrotnie

Firma Medas-Media

Autor: http://www.freeimages.com
Źródło: http://www.freeimages.com

Doba mediowa jest to całkowity czas określony na konsumpcję mediów ogółem w przeciągu dnia. Człowiek spędza nieomal cały czas życia w towarzystwie publikatorów. Reklama zewnętrzna ma w dobie mediowej niezmiernie duży, 20-procentowy udział. Jak znaleźć dobre miejsce na naszą reklamę zewnętrzną? Oczywiście z pomocą internetu. Starczy kiedy w przeglądarkę wpiszemy frazę: telebimy Kujawsko-Pomorskie bądź – bardziej szczegółowo – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: zobacz tutaj.

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>