Reklama typu outdoor najskuteczniejszą odmianą reklamy – zobacz w jaki sposób to zrobić najskuteczniej

Atuty reklamy typu outdoor: Szeroki zasięg – outdoor spostrzegają wszyscy przemieszczający się po mieście, poza domem czy biurem konsument jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt ze środowiskiem, kieruje uwagę na akcentowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do przegapienia, powtarzający się kontakt (polecamy notabene) odbiorcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat świetnie eksponuje markę, artykuł, usługę, do jakich przyciąga kolorem, kompozycją, pomysłem czy też naturalnością i jasnym przekazem. Efektywność – dzięki instrumentom pozwalającym planować kampanie dla wyselekcjonowanej grupy docelowej. Duża częstotliwość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tejże samej kampanii przekaz reklamowy jest przez nabywcę z łatwością zapamiętywany. Długotrwałe działanie – reklama zauważalna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Jeśli wykorzystana w tym materiale narracja do Ciebie przemawia, to zobacz tutaj (http://www.pizzeriabosca.pl/pizza-pradnik-bialy/) inne tego typu posty – one dotyczą analogicznej problematyki.
Niskie koszta dotarcia do ewentualnych klientów w porównaniu do innych klas mediów.

Doba mediowa jest to całkowity czas określony na konsumpcję mediów ogółem w przeciągu dnia. Człowiek spędza nieomal cały czas życia w towarzystwie publikatorów. Reklama zewnętrzna ma w dobie mediowej niezmiernie duży, 20-procentowy udział. Jak znaleźć dobre miejsce na naszą reklamę zewnętrzną? Oczywiście z pomocą internetu. Starczy kiedy w przeglądarkę wpiszemy frazę: telebimy Kujawsko-Pomorskie bądź – bardziej szczegółowo – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: zobacz tutaj.